Prematurbloggen.blogg.se

Här skriver jag om min son som föddes med ett akutsnitt i vecka 34+4 pga havandeskapsförgiftning. Han var 30%mindre än vanliga barn i denna vecka, vägde endast 1710gram. 3 veckor senare upptäcktes ett hjärtfel. Här kan du läsa om vår familjs stora resa. Instagram: Sarajonsson94 🌸

Håller på med gästbloggsinlägg

Publicerad 2016-07-01 18:56:46 i Allmänt,

Idag har jag mest hela dagen suttit och skrivit ihop ett gästbloggsinlägg om våran resa med Melker. Hur livet blir när man får ett sjukt barn och så. Är en lite större bloggare som jag ska gästblogga hos så de är lite roligt att kunna nå ut till flera och att kanske fler hittar till min blogg!
Ja så de är därför de har varit dåligt bloggande idag, men nu väntar ni på ett långt och intensivt inlägg, så den som väntar på nå gott ;)

Melker har mest varit vaken idag men på väldigt bra humör så han har varit väldigt lättroad medan jag har skrivit :)
Tomas har mest varit ute och klippt gräset och trimmat hela dagen! Men nu har jag äntligen fått iväg inlägget som publiceras inom kort, då länkar jag dit er! Nu sover Melker så nu ska jag och Tomas fortsätta renoveringen på Melkers rum, å de kommer bli så himla fint! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara jonsson

Jag är 21 år och nybliven mamma till en underbar pojke som tyvärr måsta tas ut tidigare än beräknat 34+4 pågrund av svår havandeskapsförgiftning och att han ej växte som han skulle där inne. Han vägde endast 1715 gram och var 42 cm när han kom, men är en pigg och livlig kille med ett jäkla humör 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela