Prematurbloggen.blogg.se

Här skriver jag om min son som föddes med ett akutsnitt i vecka 34+4 pga havandeskapsförgiftning. Han var 30%mindre än vanliga barn i denna vecka, vägde endast 1710gram. 3 veckor senare upptäcktes ett hjärtfel. Här kan du läsa om vår familjs stora resa. Instagram: Sarajonsson94 🌸

Hektisk dag

Publicerad 2016-06-29 21:01:17 i Allmänt,

Vi fick lika dålig sömn inatt å ja känner jag somnar stående snart. Ja jag ligger i badet nu och bloggar härifrån, får se om ja hinner skriva klart innan ja somnar här i! 🙈
Imorse var vi å lämnade min bil på lagning då den inte gick genom besiktningen! Men nu är den redo för ombesiktning och sen säljning! 😃 medan bilen var på verkstaden passa jag å grabbarna på att storhandla mat! Självklart på affären bajsar Melker, de var soligt så bytte i bagageluckan med underlägg, på en minut öppnades himlen å de öste ner regn. Melker blev rädd för smattret på taket å grina å skrek, där stod vi å tog skydd under bagageluckan å sedan fick springa in i bilen å trösta honom med Babblarna som alltid funkar! 🙈

Sedan var de bara hem å laga mat å iväg på kalas då min kära bror fyller. Nu har vi nyss kommit hem och grabbarna myser i soffan medan mamman badar 😃 sen blir de nog tidig kväller för att i morgon orka med en dag på sjukhuset med Melker! Hoppas på att få nå besked om hur de går med remiss om knapp på magen! Gud känns som vi redan väntat allt för länge! Vill ha de nuuu!! Allra helst idag då Melker har spytt fontänspyor hela dan... Så jäkla trött på det! Att alltid vara orolig att han spytt upp medicinen och att han då ska bli dålig! Ja får se vad sjukhuset säger i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara jonsson

Jag är 21 år och nybliven mamma till en underbar pojke som tyvärr måsta tas ut tidigare än beräknat 34+4 pågrund av svår havandeskapsförgiftning och att han ej växte som han skulle där inne. Han vägde endast 1715 gram och var 42 cm när han kom, men är en pigg och livlig kille med ett jäkla humör 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela