Prematurbloggen.blogg.se

Här skriver jag om min son som föddes med ett akutsnitt i vecka 34+4 pga havandeskapsförgiftning. Han var 30%mindre än vanliga barn i denna vecka, vägde endast 1710gram. 3 veckor senare upptäcktes ett hjärtfel. Här kan du läsa om vår familjs stora resa. Instagram: Sarajonsson94 🌸

Trött idag!

Publicerad 2016-06-28 19:11:27 i Allmänt,

Inatt har Melker gnällt varannan timme så sömnen har varit iprincip noll! De har märkts på Melker också som sovit nästan hela dagen! Så idag har jag och Melker nästan spenderat hela dagen i soffan medan pappan i huset har målat lite utemöbler. Och donat på litegrann. Nu mot kvällen har jag fått lite mer energi så har möblerat om lite i köket!

Nu har Tomas åkt på träning och Melker somnat om igen så nu passar jag på att river lite tapet i hans rum! :) ja de blir spännande hur denna natt blir när han sovit hela dagen! Räknar med en lika jobbig natt! 😴 svårt när de verkligen inte går att väcka ungen! 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara jonsson

Jag är 21 år och nybliven mamma till en underbar pojke som tyvärr måsta tas ut tidigare än beräknat 34+4 pågrund av svår havandeskapsförgiftning och att han ej växte som han skulle där inne. Han vägde endast 1715 gram och var 42 cm när han kom, men är en pigg och livlig kille med ett jäkla humör 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela